2n d'ESO Activitat de Vela al GEN de Roses

04-10-2016

Durant uns dies de les últimes setmanes de setembre els alumnes de 2n ESO han desenvolupat una unitat didàctica molt especial. Han anat al Gen de Roses a practicar esports de Vela.

Tots han gaudit de l'esport nàutic a la natura i han aprofitat el magnific entorn que ofereix Roses per practicar-ho. A continuació una alumna ens explica la seva experiència:

“El 20 i 21 de setembre  vam anar al Gen de Roses a fer activitats aquàtiques molt divertides. Primer de tot ens van informar del funcionament i les parts del vaixell de vela, i d'altres esports. Va ser molt interessant. El següent dia va ser encara més fantàstic perquè era un dia en el que no hi havia onades i els monitors feien servir la seva barca per  provocar-ne, tots ens vam divertir molt. El que em va agradar més va ser quan els professors i monitors es preocupaven pel fet que jo tinc asma, intentaven que m'ho passés d'allò més bé. La veritat és que em va agradar molt ja que em pensava que seria molt avorrit per a mi esperar que els altres acabessin però no va ser el  cas. Pel meu punt de vista ha sigut una experiència única i agradable.”

Ariadna Blanch, 2n ESO A.