Activitats esportives amb les Escoles de Roses

21-02-2015

Per segon any consecutiu hem realitzat les activitats esportives amb les escoles de Roses. L'alumnat de 6è curs de les escoles Narcís Monturiol, Montserrat Vayreda, Els Grecs i Jaume Vicens Vives van poder gaudir d'una experiència compartida, i molt enriquidora, amb l'alumnat de 1r d'ESO de l'institut.

Aquesta activitat, conduïda per l'alumnat de 1r curs de Batxillerat i guiada pels professors Eva García i Xavier Casorrán del departament d'educació física, s'inscriu en el projecte de transició entre primària i secundària que el nostre centre realitza, com a inici de l'acollida i orientació del nou alumnat.

Agraïm a les direccions i professorat de les escoles de primària de Roses el seu suport i entusiasme per a què aquesta activitat hagi estat tan exitosa.