Adrián San Miguel i Zakaria Aatani, premiats al concurs Jo tinc la paraula!

23-06-2021

En el context del programa Tenim la paraula, que el Departament d’Educació impulsa des del curs 2019-2020, es preveuen un seguit d’actuacions per interpel·lar l’alumnat de secundària i batxillerat en l’ús i la millora de la comunicació oral. Una d’aquestes actuacions és el I concurs Jo tinc la paraula, que té com a objectiu provocar la reflexió sobre els components que fan que la comunicació oral sigui eficaç.

Amb un enregistrament de vídeo, a la manera d’un youtuber, l’alumnat ha pogut expressar-se i comunicar les seves idees, opinions, dubtes, experiències, etc. I ho ha fet parlant de la por de parlar en públic, del llenguatge no verbal, de la fluïdesa oral, de la conversa o de l’adequació al context.

En el concurs hi han participat 55 centres de Catalunya i s’hi han presentat 292 vídeos. A cada categoria (primer cicle d’ESO, segon cicle i Batxillerat) s’han donat 7 premis, entre finalistes i guanyadors. Adrián San Miguel, de 3r d’ESO, i Zakaria Aatani, de 1r de Batxillerat, han obtingut una menció d’honor per part del jurat en la seva categoria.

El premi que rebran és un vídeo personalitzat, on youtubers de referència (vinculats a Canal Malaia) els felicitaran per la bona feina, i un curs exclusiu per a millorar les seves qualitats com a youtubers.

Si voleu veure l'acte de lliurament de premis, així com els vídeos premiats, podeu anar a: https://youtu.be/2uVP_2R0FIo

L’enhorabona a l’Adrián i a en Zakaria, així com a tot l’alumnat del centre que també va participar en aquesta iniciativa!