Alumnes de 2n d'ESO premiats a la Viquilletra

21-06-2018

Un grup d'alumnes de Llengua i literatura catalana de segon d'ESO, formats per Zakaria Aatani, Jano Cintas, Iu Gayolà, Ona Parada, Anna Vilà, Soraya Cabellos, Dani Barrero, Jan Martín, Adrián Pérez i Tatjana Storath, han participat en el projecte Viquilletra i el seu treball ha estat premiat.

Viquilletra és un projecte col·laboratiu conceptualitzat, dissenyat i produït per LletrA, de la Universitat Oberta de Catalunya, amb l'aliança del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Es tracta d'un espai wiki temàtic per compartir les lectures dels estudiants creativament, amb una metodologia pròpia dʼensenyament-aprenentatge de la llengua i la literatura basada en projectes, desenvolupada pel Departament d'Ensenyament i la UOC des de l'any 2011. La Viquilletra la construeixen col·laborativament els estudiants d'ESO i de Batxillerat dels diferents territoris de parla catalana.

En aquesta ocasió, els participants han hagut de crear un booktràiler a partir d'un llibre de lectura. Hi ha hagut un total de 366 grups inscrits en el projecte, 19 dels quals –entre ells els nostres– han estat premiats com a autors dels millors booktràilers.

Moltes felicitats!