Assaig UAP 2020

26-01-2020

El divendres passat l'alumnat de 3r d'ESO va assistir al primer assaig de la cantata UAP! 20. L'assaig era al Teatre Municipal El Jardí de Figueres. El matí va ser intens però la feina feta a l'institut es va poder veure amb les ganes, el nivell d'atenció i els resultats artístics dels nostres alumnes.

Com a novetat, aquest any dos alumnes del centre han estat seleccionats per formar part del cor de cambra d'aquest espectacle, cosa que implica que faran de solistes en algunes de les cançons. Quina emoció! Són l'Aina Ros i en Santi Benítez. L'actuació final serà el dimecres 5 de febrer en sessió de matí i vespre. El matí serà pels instituts de la comarca, Pla de l'Estany i Garrotxa i a la tarda serà una sessió oberta a tothom.