Batxillerat visita Empúries

10-11-2017

L'alumnat de batxillerat de l’Institut vam anar el dia 31 d’octubre a Empúries. L'alumnat del batxillerat científic vam conèixer la flora pròpia de l’ecosistema dunar i vam posar en pràctica l’ús de les claus dicotòmiques per classificar els bivalves de la platja del Rec del Molí.
L'alumnat del batxillerat humanístic van fer una visita pel jaciment a partir de la lectura dels textos dels autors clàssics. Vam iniciar la ruta per la ciutat romana, vam veure com els professionals del jaciment tapaven els mosaics de les domus romanes per tal de protegir-los del fred de l’hivern. També vam fer una visita al museu, on ens van ensenyar les darreres troballes arqueològiques del jaciment, i vam acabar la visita passejant per la ciutat grega.