Constitució del Consell de Representants Verds

07-11-2022

Com a escola verda que som, el divendres 4 de novembre es va constituir el Consell de representants verds de l'institut en què hi participen dos alumnes de cada classe, des de 1rESO fins a 2n de Batxillerat, que han estat escollits per la resta de companys i companyes.

La finalitat d'aquestes reunions que se celebren trimestralment és aconseguir que l'alumnat aporti les seves propostes i participi en l'organització d'accions per fomentar la sostenibilitat, l'estima i la cura del seu entorn dins i també fora de l'institut. En aquesta primera trobada ja han sorgit molt bones idees per millorar la cura i la neteja de les aules i patis, per fomentar el reciclatge i l'ús d'embolcalls i envasos reutilitzables a l'institut i també per fer campanyes de conscienciació en temes de sostenibilitat entre els seus companys i les seves companyes.