Finalistes a la millor idea de negoci als Premis Emprenedors Alt Empordà

09-04-2016

La Mar Abad i la Kathia Cervantes, de 2n de Batxillerat, són finalistes a la millor idea de negoci en els Premis Emprenedors Alt Empordà 2016 amb el projecte TTVR (tramuntana tridimensional virtual reality).

Es tracta d'una iniciativa que fomenta el turisme a Roses i Cadaqués amb la creació d'itineraris a mida per mitjà de la Realitat Virtual. Aquí teniu la presentació que han exposat avui, dissabte 9 d'abril.

La tasca del jurat ha estat molt complicada per l'alta qualitat dels projectes presentats. Al llarg del matí hem vist i escoltat magnífics projectes dels instituts Cap Norfeu, Cendrassos, El Pedró, Olivar Gran, Escolàpies Figueres i Deulofeu.

L'enhorabona a les nostres emprenedores, la Mar i la Kathia, per una feina excel·lent!