Guardonats al 15è Concurs comarcal de cartells del Dia Mundial Sense Tabac

02-06-2016

L’ alumna de 2n d’ESO, Núria Puig Castillo , ha estat guardonada aquest dimarts 31 de maig al Consell Comarcal de l’Alt Empordà pel seu dibuix en el  “15è Concurs comarcal de cartells del Dia Mundial Sense Tabac” amb el lema  “ Bonic per fora, nociu per dins” amb el que es pretén fer arribar el missatge de prevenció al consum de tabac als adolescents. Ha estat l’any on més participació hi ha hagut des de la seva creació  ja que s’hi han presentat 12 dels 15 instituts d’educació secundària de la comarca amb un total de 550 cartells. Se n’han seleccionat 4 i el resultat ha estat un primer premi i tres accèssits , un dels quals ha estat de l’alumna del nostre centre.

El curs vinent el Consell Comarcal distribuirà  a tots els instituts de secundària de l’Alt Empordà calendaris amb els quatre dibuixos seleccionats. El curs anterior l’alumna Àngela González González, de 2n d’ESO, també va ser una de les guardonades. És el segon any consecutiu que el nostre centre és premiat en aquest concurs!

Felicitem a la Núria i a tots els que hi heu participat!!!