·  TEL. 972 154 383 · EMAIL b7006851@xtec.cat

Notícies

Inscripció a les proves d'obtenció del títol del CAFEMN. Per a l'alumnat amb assignatures pendents. Del 1 al 15 de desembre de 2021.

30-11-2021

Els alumnes que han estat matriculats en el centre o bé que provenen de les convocatòries de proves d'obtenció de títols o d'acreditació de competències dels cicles formatius LOGSE ja extingits, poden completar el pla d'estudis iniciat mitjançant les proves d'avaluació que el centre determini.

En el nostre Institut tenim el CAFEMN ja extingit i ara, del 1 al 15 de desembre, obrim el primer peróode per poder completar aquests estudis.

Heu de venir a l'Institut i fer la inscripció a les proves d'aquelles assignatures que teniu pendents.

Les proves es realitzaran del 15 al 30 de gener.

Un cop feta l'inscripció contactarem amb vosaltres per definir el dia i tipus de prova a realitzar.

Xarxes socials: