Iu Jaume, guanyador del tercer premi del concurs El Gran Dictat

04-05-2019

Divendres 26 d'abril es va celebrar la final d'El Gran Dictat al Consell Comarcal de l'Alt Empordà, a Figueres.  Aquest concurs està impulsat pel Consorci per a la Normalització Lingüística i l'àrea de Cultura i va adreçat  a l'alumnat de 4t d'ESO de diversos instituts de la comarca.

A la final hi han participat un total de 68 alumnes de nou instituts de la comarca, que han estat seleccionats prèviament per cada centre a partir d'unes proves i eliminatòries. Els seleccionats del nostre centre per a participar a la final van ser: Iu Jaume, Nil Chacón, Judith Muelas, Aida Valenzuela, Joel Vinyales i Salma Gómez.

Finalment, l'Iu Jaume va aconseguir el tercer premi, consistent en un val de 50€ i un trofeu commemoratiu de la jornada, després de realitzar una segona ronda de desempat amb dos alumnes d'altres instituts.

Enhorabona, Iu, i gràcies a la resta d'alumnat per la vostra participació!