JA PODEU FER LA VOSTRA COMANDA A ĶDDINK

10-07-2024

Les famílies que voleu comprar els llibres i materials a través d'Iddink, ja podeu fer les vostres comandes.

Trobareu totes les informacions relacionades amb llibres i materials 2024-2025 a la pestanya Llibres i material escolar 2024-2025

També podeu accedir a la plataforma i a la informació a tracés dels enllaços d'aquesta notícia.

Recordeu que per fer la compra a través d'Iddink heu d'introduir codis diferents en funció de si teniu dret o no a la subvenció de l'Ajuntament de Roses (està empadronat al municipi), a més de ser soci de l'AFA.

Tingueu en compte que:

- Si sou famílies empadronades a Roses, el codi que heu d'usar és el 698 (indicacions explicades en aquest document). Recordeu que per poder rebre la subvenció de l'Ajuntament de Roses, a més d'estar empadronats/des a Roses, cal ser soci/sòcia de l'AMPA.

- Si sou famílies NO empadronades a Roses, el codi que heu d'usar és el 342 (indicacions explicades  en aquest document). Els ajuntaments dels vostres municipis us informaran sobre la subvenció o no dels llibres en cada cas.

També hi podeu bescanviar el val escolar. Pel que fa a la Gestió del val escolar us indiquen els passos a seguir per utilitzar-lo per a la compra dels llibres a través de la plataforma (podreu gastar-los tots dos, 30€+30€; o un, i reservar l'altra per comprar en altres establiments).