JORNADA DE PORTES OBERTES ESO

27-02-2022

El dimarts 8 de març, a les 7 de la tarda, celebrarem la Jornada de Portes Obertes per tal de presentar-vos el nostre Projecte educatiu i acompanyar-vos en la visita de les instal·lacions del centre.

Aquesta JPO està enfocada a l'ESO atès que el període de preinscripció per a l'alumnat que haurà de cursar algun nivell d'ESO serà del 9 al 21 de març.

Quan disposem de més informació des del departament d'Educació, us la farem arribar.

En aquest enllaç , del departament d'Educaciópodreu consultar les novetats a mesura que es vagin publicant:

Pel que fa a les JPO per als estudis de Batxillerat i cicles formatius seran més endavant, durant els mesos d'abril i maig d'acord amb les dates de preinscripció d'aquests estudis postobligatoris:

Batxillerat

• Presentació de sol·licituds: del 20 al 26 d'abril

Cicles de formació professional de grau mitjà

• Presentació de sol·licituds:

Amb la voluntat de garantir l'accés a la formació professional de l'alumnat que es troba cursant encara l'educació secundària obligatòria o altres ensenyaments equivalents, el Departament d'Educació ha establert dos terminis diferents de presentació de sol·licituds acotats de la manera següent:

Alumnat amb continuïtat d'escolarització (en general, que cursa 4t d'ESO en l'actualitat): del 20 al 26 d'abril

Resta d'alumnat: del 17 al 23 de maig