Jornades esportives amb les Escoles de Roses

26-02-2020

Els alumnes de Batxillerat del centre dins l'assignatura d'Educació Física han organitzat unes jornades esportives pels alumnes de les diferents escoles de primària de Roses.

Aquestes jornades s'han realitzat aquest dimecres dia 26 per les escoles Montserrat Vayreda i Els Grecs, i el dijous 27 per les escoles Jaume Vicens Vives i Narcís Monturiol.

Aquestes jornades han servit d'una banda, perquè els alumnes de primària puguin viure una primera experiència al centre, i per altre banda, participar d'una jornada de convivència i esport organitzada pels alumnes de Batxillerat.

Els alumnes de 1r d'ESO del centre també han participat de les activitats acompanyant i participant amb els alumnes de 6è de primària.

Estem molt agraïts al professorat de les Escoles pel seu compromís i guiatge orientador de l'alumnat de 6è dels centres educatius. Fem xarxa educativa!!