JOURNÉE BATXIBAC A LA UNIVERSITAT DE BARCELONA

19-11-2016

El passat dia 16 de novembre els alumnes de 2n. de Batxibac vam assistir a la Journée Batxibac que la Universitat de Barcelona ens va oferir.

Al matí, per aprofitar el dia, vam visitar algunes galeries d’art de l’eixample barceloní.

La Journée va començar amb un curs magistral a càrrec de la sra. Alicia Piquer Desvaux amb el títol  “ D’une robinsonnade à l’autre: lecture de Vendredi ou les limbes du Pacifique. Reécriture parodique du mythe littéraire de Robinson Crusoé”.

El segon el va impartir la senyora Marie-France Borot: “Blaise Cendrars: le bourlingeur attitré des manuels de littérature”.

Ambdós han estat molt profitosos en tant que han aprofundit a bastament en les obres dels 2 autors dels quals els alumnes s’han d’examinar a la proba final d’aquesta modalitat de baccalauréat.