Kyra Pottķ i Najat Hssaini participen al I Concurs d'Oratņria Juvenil de l'Alt Empordą

24-05-2015

Dissabte 9 de maig, a l’Espai Armengol de Vilajuïga, es va portar a terme el I Concurs d’Oratòria Juvenil de l’Alt Empordà, una iniciativa impulsada per l’Espai Armengol i el Servei Educatiu de l’Alt Empordà. La iniciativa pretén conscienciar l'alumnat i les seves famílies de la necessitat de millorar l’expressió oral. Al concurs hi van participar 25 alumnes de 4t d’ESO de tots els instituts de la comarca, que havien estat prèviament seleccionats en els seus centres. Aquests nois i noies van disputar una semifinal en la qual van haver de fer un discurs de 3 minuts sobre un d’aquests dos temes: ‘Què t’agradaria que s’inventés?’ o ‘Quin moment històric t’hauria agradat viure?’. Dels 25 semifinalistes, el jurat va escollir els 5 que van disputar la final.
 La jornada es va completar amb una conferència del periodista i presentador del TN Migdia Carles Prats, que va fer un decàleg de qualitats d’un bon orador. La Kyra i la Najat van ser les alumnes de l’institut participants en el concurs. Felicitats a totes dues!