L'alumnat de 3r d'ESO practica els esports nàutics al GEN

16-10-2022

Del 19 al 28 de setembre l'alumnat de 3r d'ESO ha realitzat la unitat didàctica d'esports nàutics al GEN de Roses. Cada grup ha treballat un total de 8 hores, repartides en 2 dies. Durant aquestes sessions han tingut l'oportunitat de fer vela a mar obert així com una primera aproximació a altres esports aquàtics com ara caiac, windsurf i paddle surf.

Han rebut nocions de teoria i han pogut experimentar i practicar esports que es realitzen al municipi però que molts no havien provat mai.
L'objectiu des de la matèria d'educació física és fer una primera aproximació a noves activitats esportives, poder-les provar i conèixer, pel dia de demà, poder triar les que més s'adeqüin a cada alumne/a i gaudir-les.

Des de l'equip docent fem una valoració molt positiva de l'experiència i volem seguir aprofitant els recursos de l'entorn proper per desenvolupar la nostra tasca.