L'alumnat de 6č de les escoles ens visita

04-02-2017

Els dies 31 de gener i 2 de febrer vam rebre la visita de l'alumnat de 6è curs de les escoles de Roses. Participaren de les activitats esportives preparades pels nostres alumnes de 1r de Batxillerat, formant equips conjunts amb l'alumnat de 1r d'ESO de l'Institut. Els va permetre conèixer més de prop les activitats i funcionament d'un Institut, i gaudir d'una jornada de joc i companyonia amb alguns dels seus antincs companys i companyes. Les escoles, en el seu procés d'acompanyament i orientació a l'alumnat que finalitza els seus estudis primaris, ens van traslladar la seva opinió molt positiva del valor de la Jornada. Agraïm molt sincerament al professorat que els acompanyava, al nostre alumnat de 1r de Batxillerat i molt especialment a la seva professora d'educació Física, Rosa Cuxart, pel treball seriós i constant per a preparar-la amb tant èxit!