MATINÉE BATXIBAC “ LA LITTÉRATURE, À HAUTE VOIX !” UdG

24-01-2015

Divendres 23 de gener l'alumnat que cursa batxibac ha anat a la UdG . Han participat en dos tallers . El primer  “El cor dramàtic i L’ Étranger de Camus “. Han començat fent uns exercicis gestuals i de grup per entendre el funcionament escènic d’ un cor. Seguidament han vist la col.locació del cor dins el espai escènic, s’ ha explicat  la figura del cap de cor i  la tècnica de la dispersió i del re-agrupament. S’han iniciat en la projecció de la veu i en l’ entonació del text. Al final han posat en escena una part del text. El segon “Prosodie, poésie et prose“ , els alumnes han gravat  diferents passatges de l’ Étranger centrant-se en la prosòdia i el to de la lectura.Us adjuntem unes imatges  per a què us en feu una mica la idea !!!!!