Participem a la final territorial del XVIII Certamen de Lectura en Veu Alta

02-05-2022

Una vegada superada la semifinal del certamen, el passat divendres 29 d'abril, una colla d'alumnes del centre van assistir a la final territorial del XVIII Certamen de Lectura en Veu Alta que es va celebrar a La Sitja de Fornells de la Selva.

L'alumna Ela Havin Baysöz de 1r d'ESO, hi va participar en la categoria dels Timoners.  I en la categoria de La tropa de corsaris ens representava el grup format per  la Nuria Subirós Ortiz, la Bassma Amrani el Yazidi de 3r d'ESO i l'Anas Horri de 4t.

Va ser una experiència molt enriquidora per aquests alumnes que ja pensen en poder tornar a participar-hi el curs vinent.

Veualta és el projecte de grup enciclopèdia que té per objectiu promoure la literatura i la llengua entre els joves per mitjà de la lectura compartida en veu alta.