Premiats a la Viquilletra

31-05-2015

Els alumnes de Literatura Catalana de 1r de Batxillerat han estat guardonats en l'edició dels premis Viquilletra del curs 2014-15. Viquilletra és un projecte col·laboratiu pensat i produït per LletrA, de la Universitat Oberta de Catalunya, que compta amb l'aliança del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitat de les Illes Balears. La Viquilletra és un espai wiki per compartir les lectures dels estudiants creativament, amb una metodologia d’ensenyament-aprenentatge de la llengua i la literatura basada en projectes. Aquest curs hi ha hagut 105 grups d'alumnes registrats a Viquilletra, que han participat en les categories següents: millor activitat realitzada a partir d'una obra (on els alumnes de l'institut han aconseguit el 1r premi), activitat que millor ha treballat o més ha aprofundit en un personatge, activitat millor escrita, activitat multimèdia millor realitzada i activitat col·laborativa millor realitzada (on han quedat finalistes). Felicitats a Laura Bellod, Lourdes Blázquez, Josselyn Cubillas, Gerard Estévez, Aida Gómez, Rocío Hervás, Maïténa Pragout, Eric Rosique i Abril Torrent. Enhorabona a tots!