Projecte Tots dansen a 2n d'ESO

24-02-2019

El passat 22 de gener l'alumnat de 2n d'ESO va iniciar el projecte "Tots dansen”.  Aquest projecte, de deu sessions de durada, culmina el 30 d'abril amb una representació de la coreografia apresa al Teatre Jardí de Figueres juntament amb l'alumnat dels altres instituts de l'Alt Empordà que hi participen.

Aquest projecte té l'objectiu de reforçar i incrementar el compromís de la dansa amb l'educació, les escoles i la comunitat i impulsar projectes educatius i d'accions de proximitat que permetin la transmissió dels valors que pot aportar de manera intrínseca la dansa com a art

Actualment,  el projecte Tots Dansen busca la seva consolidació i creixement. El fet que hagi passat a formar part del Pla d'Impuls a la Dansa promogut pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya ha de servir per incrementar i estabilitzar aquesta iniciativa pedagògica d'abast territorial que apropa el llenguatge del moviment i la dansa contemporània al públic jove.