Roc Casagran explica el procés creatiu a 3r d'ESO

15-01-2020

Dimarts 14 de gener l'alumnat de 3r d'ESO ha pogut escoltar les paraules de l'escriptor Roc Casagran, que ha resseguit el procés creatiu de la novel·la Ara que estem junts, llegida durant aquest segon trimestre. Una novel·la de patiment,  situada durant la guerra civil i l'exili, però també de lluita i d'esperança, amb dosis d'humor.

L'autor ha explicat què l'ha portat a escriure una obra sobre uns fets que no ha viscut personalment i les dificultats amb què ha topat per aquest mateix motiu. Finalment, ha destacat la possibilitat de connectar aquell passat amb fets ben presents en el nostre dia a dia. I és que, en un món on cíclicament es van repetint unes mateixes actituds, recordar la història ens pot ajudar a fer un món més just.