Segell de Bona prąctica de Biblioteca escolar (L3)

12-04-2024

La Biblioteca del centre ha obtingut per tercer any consecutiu el Segell de Bones pràctiques gràcies a l'experiència de Biblioteca escolar dinamitzada per la Montse Batllosera, coordinadora de la biblioteca,  que podeu veure al bloc de la nostra Biblioteca i també a l'espai nodes de Biblioteques escolars de Catalunya.

Aquesta vegada, el segell de bones pràctiques és per la línia de contingut número 3: La biblioteca escolar com a agent dinamitzador cultural del centre.

Els objectius d'aquesta experiència són:

• Donar a conèixer que el dia 21 de març és el dia de la poesia
  • Motivar l'alumnat a jugar amb les paraules i les idees per crear micropoemes
  • Fer de l'espai virtual de la biblioteca un lloc viu i participatiu

Per celebrar el Dia Mundial de la Poesia, el 21 de març, des de la biblioteca de l'Institut Illa de Rodes es va convidar l'alumnat de diversos cursos a crear micropoemes i a compartir-los amb la comunitat educativa a través d'un padlet. Aquesta iniciativa s'ha emmarcat en els actes de celebració de la diada promoguts per la Institució de les Lletres Catalanes i la Federació Catalana d'Associacions i Clubs UNESCO.

Gràcies a tots els qui han fet possible aquesta experiència!