Sortida de cohesió de 1r d'ESO

06-11-2019

El passat el dimecres 6 de novembre els alumnes de 1r d'ESO van realitzar la sortida de cohesió al Castell de Fluvià de Santa Maria de Palautordera.
Primerament  van esmorzar tots junts a les instal·lacions exteriors del Castell, després van repartir l’alumnat amb quatre grups i van començar a fer diferents activitats. Uns van anar al Boulder per iniciar-se en l'escalada, amb un recorregut horitzontal, seguint les vies instal·lades utilitzant la força de braços i cames per pujar a dalt i tocar la campana, l’activitat és feia per parelles. Altres feien activitats més tradicionals com són les carreres de sacs per grups. També hi havia grups que jugaven amb uns matalassos i havien d’avançar amb la força de tot el grup.

Tot un matí fent activitats per fomentar la cooperació entre l’alumnat. En finalitzar aquestes dinàmiques encaminades a fomentar i millorar la cohesió grupal es va dinar a les mateixes instal·lacions al peu del Montseny.