SORTIDA ECOLOGIA DEL FOC

10-11-2020

Aquest dilluns 2 de novembre els alumnes de 4t d’ESO de l’optativa  Biologia i Geologia van realitzar la sortida Ecologia del foc  per la zona boscosa de Roses.  L’activitat va consistir en una sessió mixta entre dinàmiques i jocs de presentació del parc, els seus ecosistemes i una ruta per observar les adaptacions al foc i al vent en els diferents ambients. Els alumnes varen fer un estudi  mitjançant un inventari forestal  analitzant parcel·les de 40m² per grups de treball: autònomament varen utilitzar guies i claus dicotòmiques per identificar les espècies vegetals més característiques i les seves adaptacions, així com també la realització de càlculs de perímetre i alçada de la vegetació existent.