Taller sobre Mirall trencat a 2n de Batxillerat

04-05-2019

Dimarts 30 d’abril de 2019 l’alumnat de 2n de Batxillerat va realitzar un taller de literatura, de tres hores de durada, sobre Mirall trencat, de Mercè Rodoreda, una de les lectures prescriptives del curs.

A partir d’activitats diverses i un recull dels fragment més significatius de la novel·la, llegits per l’alumnat, Joan Carles Navarro i Mireia Chalamanch  presenten Mirall trencat: els seus personatges, els trets que els caracteritzen, les relacions que els lliguen, entre pares i fills, entre homes i dones, quines són les seves pors i les seves il·lusions, i com és la societat i el model de vida que hi surten retratats.

Tot i que l’alumnat de 2n de batxillerat ja havia llegit la novel·la i havia assistit a una representació dramatitzada d’aquesta novel·la de Mercè Rodoreda, aquest taller els va permetre gaudir-ne des d’una perspectiva més propera, gràcies a les diverses dinàmiques participatives de la Mireia Chalamanch i en Joan Carles Navarro.

Tots els participants al taller van valorar molt positivament aquesta activitat formativa.