TROBADA DE CLUBS DE LECTURA DE L'ALT EMPORDĄ

27-05-2024

Divendres, 24 de maig, els alumnes del club de lectura de l’Illa de Rodes han assistit a la trobada de clubs de lectura de l’Alt Empordà que, com cada any, té lloc al teatre Jardí de Figueres.
Enguany s’ha convidat la Laia Aguilar, escriptora de novel·les per a joves i adults i guionista de moltes de les sèries que s’emeten a la televisió com per exemple Merlí. Els 350 alumnes de diversos instituts de la comarca han pogut intercanviar opinions i gaudir de les recomanacions que l’autora els ha regalat.
Per acabar la trobada tot l’alumnat distribuït en 20 grups compostos per alumnes de tots els instituts i guiats per dinamitzadors han tingut l’oportunitat de compartir experiències lectores de tota mena.