Visita Cosmocaixa

01-02-2016

El passat dijous 14 de Gener l'alumnat de la branca Científico-Tecnològica de 4t d'ESO i 1r de Batxillerat va realitzar una sortida al Cosmocaixa a Barcelona. Primer de tot, van visitar el museu de la Ciència on van poder observar i posar en pràctica diferents experiments, començant pel pèndol de Foucault.  Després van realitzar un taller de 'So i acústica' al mateix museu. Aquesta activitat vol acostar, de manera vivencial i a través d'experiments, què és el so i quines són les seves característiques. Instruments musicals, aparells de mesura i tècniques informàtiques van permetre als alumnes comprendre què és el so, com viatja i quines característiques té. El taller va presentar un seguit d'experiments amb els quals van introduir conceptes com la longitud d'ona, els ultrasons, el volum, la freqüència, el timbre o la ressonància.
Va ser una jornada molt intensa i productiva. Al final vam poder veure el cotxe de la pel·lícula 'Regresso al futuro'.