Recordem que l’escola gestiona i realitza la compra de llibres amb l’ajuda de l’Ajuntament de Roses, gràcies al conveni signat entre l’Ampa de l’Institut Illa de Rodes i l’Ajuntament de Roses per al finançament de llibres de text i/o material digital i del fons de banc de llibres pels alumnes d’ensenyament obligatori que estiguin empadronats a Roses.
Adquisició de llibres de text
Si abans de realitzar la compra de llibres voleu revisar-ne la llista, recordeu que estan penjades a la pàgina web de l'institut, a la pestanya Llibres 2021-2022
Des d'Iddink ens han comunicat que els terminis per poder tenir la gratuïtat de les despeses de transport, cal fer la comanda en aquests terminis:
Podeu fer la comanda per telèfon o per internet: teniu les dades de contacte aquí.
Si la feu per internet, recordeu que:
- les famílies empadronades a Roses, que comprin el lot complet, han d'accedir a la compra amb el codi 698JT2 i se'ls descomptarà directament l'ajut de l'ajuntament.
- les famílies no empadronades a Roses, comprin el lot sencer o llibres solts, han d'accedir amb el codi 342JT2
- les famílies empadronades a Roses, però que no adquireixen el lot sencer sinó llibres solts, també han d'accedir el codi 342JT2 atès que l'import de la compra és inferior al de l'ajuda de l'Ajuntament.
Si alguna família ha realitzat la comanda equivocada us heu de posar en contacte amb IDDINK a través d'aquests canals:
Telefòn 902.565.411 (si no us responen en 45 segons accepteu la proposta de què us facin retrucada, doncs ho fan)
Whatsapp 644 566 335 (Indiqueu el número d'alumne, i si no el teniu, el nom del centre i el Nom i Cognoms de l'alumne/a)
Missatge de correu electrònic info@iddink.cat