1. Aspectes formals: estructura, títol, índex, numeració i justificació pàgines, tipus i mida de la lletra, interlineat.
2.1. Adequació lingüística: Redacció adequada en tot el treball
2.2. Adequació lingüística: Correcció formal ortogràfica
2.3. Adequació lingüística: Domini del vocabulari específic del tema tractat i la precisió en l'ús del lèxic general
3.1. Capacitat d'explicació a la introducció de la motivació en la tria de la temàtica, dels objectius i coherència en la metodologia emprada per assolir-los
3.2. Presentació de forma ordenada, cohesionada i coherent, sense llacunes o salts, del fil conductor de la recerca per donar resposta a la hipòtesi o objectiu
3.3. Ús correcte de les eines d'investigació (entrevistes, enquestes, gràfics i/o disseny d'un model) que s'utilitzin.
3.4. Conclusió: capacitat d'analitzar, sintetitzar, comparar i valorar críticament la informació recollida i d'aportar possibles millores..
4.1. Fonts: Rellevància i idoneïtat de les fonts d'informació utilitzades
4.2. Fonts: Presentació de referències bibliogràfiques ordenades alfabèticament segons les normes APA
4.3. Fonts: Indicacions de les fonts d'informació: cites textuals, notes a peu de pàgines
1. Capacitat d'expressar-se oralment amb correcció gramatical i estilística, amb domini del vocabulari específic
2. Exposició ordenada, clara i concisa dels objectius i resultats de la recerca
3. Domini del llenguatge no verbal
4. Qualitat del suport visual utilitzat
5. Seguretat i destresa en les respostes a les preguntes al tribunal
1. Compliment dels acords amb el tutor, assoliments de les tasques i planificació i temporització de la feina d'acord amb els objectius plantejats
2. Responsabilitat, constància i regularitat en el procés de realització del treball
3. Autonomia i habilitat per superar els problemes o dificultats que puguin presentar-se durant la recerca