·  TEL. 972 154 383 · EMAIL b7006851@xtec.cat
 · 

Treb. Recerca

Criteris d'avaluació del Treball de Recerca

Ítems avaluatius dels diferents apartats:

DOSSIER 60%

1. Aspectes formals: estructura, títol, índex, numeració i justificació pàgines, tipus i mida de la lletra, interlineat.     

2.1. Adequació lingüística: Redacció adequada en tot el treball 

2.2. Adequació lingüística: Correcció formal ortogràfica 

2.3. Adequació lingüística: Domini del vocabulari específic del tema tractat i la precisió en l'ús del lèxic general  

3.1. Capacitat d'explicació a la introducció de la motivació en la tria de la temàtica, dels objectius i coherència en la metodologia emprada per assolir-los    

3.2. Presentació de forma ordenada, cohesionada i coherent, sense llacunes o salts, del fil conductor de la recerca per donar resposta a la hipòtesi o objectiu     

3.3. Ús correcte de les eines d'investigació (entrevistes, enquestes, gràfics i/o disseny d'un model) que s'utilitzin.  

3.4. Conclusió: capacitat d'analitzar, sintetitzar, comparar i valorar críticament la informació recollida i d'aportar possibles millores..    

4.1. Fonts: Rellevància i idoneïtat de les fonts d'informació utilitzades 

4.2. Fonts: Presentació de referències bibliogràfiques ordenades alfabèticament segons les normes APA 

4.3. Fonts: Indicacions de les fonts d'informació: cites textuals, notes a peu de pàgines 

PRESENTACIÓ ORAL 20%

1. Capacitat d'expressar-se oralment amb correcció gramatical i estilística, amb domini del vocabulari específic    

2. Exposició ordenada, clara i concisa dels objectius i resultats de la recerca 

3. Domini del llenguatge no verbal

4. Qualitat del suport visual utilitzat 

5. Seguretat i destresa en les respostes a les preguntes al tribunal 

SEGUIMENT 20%

1. Compliment dels acords amb el tutor, assoliments de les tasques i planificació i temporització de la feina d'acord amb els objectius plantejats     

2. Responsabilitat, constància i regularitat en el procés de realització del treball     

3. Autonomia i habilitat per superar els problemes o dificultats que puguin presentar-se durant la recerca